Hét administratiebureau voor de particulier

FAQ (Veel gestelde vragen)

  1. Komen jullie bij mij thuis of moeten wij naar jullie kantoor komen?
    Het is de bedoeling dat wij bij u thuis komen, maar als u graag bij ons op kantoor wilt komen, dan is dat ook mogelijk.
  2. Krijgen jullie geld van verzekeraars en banken?
    Nee, wij sluiten geen verzekeringen af. Wij krijgen ook van geen enkele verzekeraar geld of iets dergelijks om te zorgen dat wij hun producten aan u laten zien. Ons doel is om zo voordelig mogelijk voor u uit te zijn
  3. Ik heb nog nooit van jullie gehoord. Is het allemaal wel safe?
    Ons bedrijf bestaat pas sinds 1 februari 2009, dus het zou kunnen dat u nog nooit van ons heeft gehoord. Maar wij zullen de komende jaren veel van ons laten horen.
  4. Doen jullie ook aan budgettering?
    Ja, wij doen alles qua administratie voor particulieren. Dus ook budgettering en een overzicht geven van de in- en uitgaven voor uw huishouden.
  5. Werken jullie ook voor bedrijven?
    Nee, wij zijn een administratiebureau gericht op de particulier. In overleg voeren wij wel werkzaamheden uit voor Eenmanszaken.
  6. Zijn mijn persoonlijke gegevens wel in goede handen bij jullie?
    Uiteraard zullen wij met uw persoonlijke gegevens zeer zorgvuldig omgaan en zullen hiermee de grootste geheimhouding betrachten. Mocht u toch niet tevreden zijn dan kunt u terecht bij Het College Bescherming Persoonsgegevens.
  7. In welke regio zijn jullie werkzaam?
    Wij werken landelijk vanuit ons kantoor aan huis in Almere.
  8. Ik weet niet of ik u kan betalen?
    U kunt ons op verschillende manieren betalen. Ook in termijnen. Er zijn al mogelijkheden vanaf € 5,- per maand. Voor ieder budget staan wij klaar.
  9. Ik heb een vraag die hier niet bij staat.
    U kunt uw vraag stellen via het Contactformulier.
Tijd voor Vesaro Administraties
webkelder webdesign